Tuesday, May 19, 2015

Intensyviau

Prieš savaitę rašiau, kad pradedu ruoštis bėgimui rimčiau, tačiau kažkaip atsirado savaitės pertrauka... Taigi, dabar jau tikrai intensyviau imu ruoštis, nes liko vos kelios dienos ir stosiu prie starto linijos. Prie jos stos ir mano bėgiojimų kaltininkas, ir draugas, kurį įkalbėjau prisijungti, ir dar keli pažįstami asmenys, kurie patys nusprendė bėgti - šaunu, bet nesvajojam apie tai, kas bus, o ko nebus sekmadienį ir grįžtam prie šiandieninio bėgimo.
Nors savaitė ir nebėgiojau, šiandien buvau išsikėlęs jau praeitą savaitę minėtą tikslą - padidinti 1 kilometru nubėgamą atstumą, tai yra, pasiekti 6 km. Nubėgus maždaug 5,5 kilometro bėgimas tapo kur kas lengvesnis ir nusprendžiau pasiekti 7 km. Galutinis rezultatas - 7,1 km. Manau, visai neblogai.
Kaip galima matyti ekranvaizdyje (screenshot'e) iš Endomono - užtrukau 41 minutę ir 24 sek. Tai nėra labai geras rezultatas, tačiau man - rekordas, nes nesu tiek laiko bėgęs :) Iš tikrųjų, pavyko pagerinti ir kitą savo rekordą - 5 km įveikiau per 28 min 54 sek. Tai yra 2 sek. greičiau nei praeitą savaitę. Jei taip ir toliau - tikrai galėsiu didžiuotis savimi.
Geriausiu kilometru šį kartą tapo pirmasis (05:20), bet ką jau padarysi - sunku savo kontroliuoti. O ir labai nepakenkė, jei pavyko 7 km ribą viršyti. Rytoj (tikiuosi) pasistengsiu bėgti kitaip, tik negaliu apsispręsti dėl maršruto - keisti jį ar bėgti tuo pačiu. Visgi, Vilniuje trasa man bus visai nepažįstama, tikėtina, šiek tiek kalnuota, o kai kurios gatvės senamiestyje tikrai negeresnės nei mano kaimo keliai.
Šios dienos maršrute - asfaltas, nedidelė atkarpa žvyrkelio, vėjuotas kelias palei laukus, kaimo gatvė tarp namų. Visą laiką švietė saulė, bet pūtė gana nemalonus vėjas.

Iš smagių dienos nutikimų

Bėgant palei laukus sutikau žolę rupšnojančią karvę. Pamačiusi mane ji pakėlė galvą ir pradėjo stebėt. Kai bėgau pro ją, ji žvilgsniu sekė mane tolyn ir tik po kokio šimto metrų toliau tęsė savo darbą - žolės rupšnojimą. Panašu, kad ne tik vietiniam gyventojams keista matyti bėgiojantį žmogų, bet ir karvės tokiu mano poelgiu nustebę.

No comments:

Post a Comment